Škoda Transportation dodá pro Deutsche Bahn Regio šestivozové dvoupatrové
soupravy typu Push-Pull. Vozidla budou jezdit v Bavorsku na trati Norimberk-
Ingolstadt - Mnichov. Push-pull znamená, že každá ze souprav je provozována jako
vratná, vozy jsou tedy lokomotivou buď taženy, nebo tlačeny - strojvedoucí je v
tomto případě v kabině řídícího vozu nebo lokomotivy. Soupravy jsou složeny z
jednoho řídícího vozu, pěti vložených vozů a z lokomotivy řady Emil Zátopek v
novém designu určeném speciálně pro Deutsche Bahn. Maximální rychlost vlaků bude
dosahovat 189 km/h. Soupravy disponují tlakotěsnými skříněmi, které stabilizují
tlak uvnitř vozů při míjení s vysokorychlostními vozidly (rychlost až 300 km/h).
Celkem budou mít soupravy 676 míst k sezení. Všechna sedadla ve vlacích jsou
komfortní a pohodlná. Každé místo má navíc k dispozici zásuvku a samozřejmostí
je i možnost připojení na Wi-fi, a to jak v první, tak ve druhé třídě. Součástí
vybavení je také klimatizace, která zajišťuje příjemnou teplotu i v letních
slunných dnech. Aby byla zajištěna bezpečnost, je každý z vlaků vybaven
venkovním i vnitřním kamerovým systémem. Technický popis a foto na: www.skoda.cz
[http://www.skoda.cz/cs/produkty/osobni-vozy/souprava-nemecko/] ZDROJ: Škoda
Transportation
Škoda Transportation dodá pro Deutsche Bahn Regio šestivozové dvoupatrové soupravy typu Push-Pull. Vozidla budou jezdit v Bavorsku na trati Norimberk- Ingolstadt - Mnichov. Push-pull znamená, že každá ze souprav je provozována jako vratná, vozy jsou tedy lokomotivou buď taženy, nebo tlačeny - strojvedoucí je v tomto případě v kabině řídícího vozu nebo lokomotivy. Soupravy jsou složeny z jednoho řídícího vozu, pěti vložených vozů a z lokomotivy řady Emil Zátopek v novém designu určeném speciálně pro Deutsche Bahn. Maximální rychlost vlaků bude dosahovat 189 km/h. Soupravy disponují tlakotěsnými skříněmi, které stabilizují tlak uvnitř vozů při míjení s vysokorychlostními vozidly (rychlost až 300 km/h). Celkem budou mít soupravy 676 míst k sezení. Všechna sedadla ve vlacích jsou komfortní a pohodlná. Každé místo má navíc k dispozici zásuvku a samozřejmostí je i možnost připojení na Wi-fi, a to jak v první, tak ve druhé třídě. Součástí vybavení je také klimatizace, která zajišťuje příjemnou teplotu i v letních slunných dnech. Aby byla zajištěna bezpečnost, je každý z vlaků vybaven venkovním i vnitřním kamerovým systémem. Technický popis a foto na: www.skoda.cz ZDROJ: Škoda Transportation