Testy nákladního vozu s vodíkovým článkem
Dopravní společnost Hermes testuje 7,5 tunový elektrický náklaďák, vybavený
kromě baterie [https://www.kamsnim.cz/browse/baterie] také vodíkovým palivovým
článkem. Ten neustále dobíjí integrovanou baterii, případně dodává další
elektrickou energii, pokud není výkon baterie
[https://www.kamsnim.cz/browse/baterie] dostatečný. Celý systém byl vyvinut jako
modulární a umožňující široké uplatnění v různých oblastech. Elektrické nákladní
auto již v Německu získalo homologizaci pro silniční provoz. Výhodou tohoto
nákladního auta je tichý provoz, což jej činí zajímavým pro nasazení v městských
oblastech, například pro rozvoz nábytku, nebo jiného vybavení, či jako stěhovací
vůz. Foto na: www.hytep.cz
[http://www.hytep.cz/cz/clanky/kategorie-clanku/novinky/571-hermes-testuje-tiche-nakladni-auto]
ZDROJ:: www.hytep.cz [http://www.hytep.cz], Proton Power System
Dopravní společnost Hermes testuje 7,5 tunový elektrický náklaďák, vybavený kromě baterie také vodíkovým palivovým článkem. Ten neustále dobíjí integrovanou baterii, případně dodává další elektrickou energii, pokud není výkon baterie dostatečný. Celý systém byl vyvinut jako modulární a umožňující široké uplatnění v různých oblastech. Elektrické nákladní auto již v Německu získalo homologizaci pro silniční provoz. Výhodou tohoto nákladního auta je tichý provoz, což jej činí zajímavým pro nasazení v městských oblastech, například pro rozvoz nábytku, nebo jiného vybavení, či jako stěhovací vůz. Foto na: www.hytep.cz ZDROJ:: www.hytep.cz, Proton Power System
Sdílet článek na sociálních sítích