Pátek, 29. března 2024

E.ON Energy Globe chce oslovit širší publikum. Pomáhá mu s tím Elite

E.ON Energy Globe chce oslovit širší publikum. Pomáhá mu s tím Elite

Soutěž E.ON Energy Globe mění zažitý formát z minulých let. Nové logo upozorňuje na nutnost změny přístupu k přírodě a podcast Ekotoulky díky rozhovorům s účastníky připomíná úspěšné projekty z minulých dvanácti let. V plánu jsou na letošní rok i další aktivity, které si kladou za cíl oslovit i ty, kteří se dosud o problémy klimatu tolik nezajímali. Se změnou komunikace pomáhá soutěži agentura Elite.

,,Za dvanáct let, co děláme E.ON Energy Globe v České republice, se soutěž dostala do podvědomí veřejnosti. To nám ukazují koneckonců i vysoká čísla přihlášených projektů, které se v minulých letech blížili a v tom letošním znovu blíží ke třem stovkám. Chceme ale s tématem ekologie, které je z pohledu E.ONu důležité, oslovit ještě širší populaci," vysvětluje Vladimíra Gláserová z marketingu E.ONu, která má soutěž na starost. ,,I proto jsme rozšířili dosavadní spolupráci s agenturou Elite, která nám pomáhala spravovat facebook a chystáme nové projekty, jak zaujmout i ty, kteří se o ekologii dosud tolik nezajímali."

Do třináctého ročníku vstoupila soutěž s novým logem. Hodiny v něm symbolizují fakt, že máme ještě čas se změnou klimatu něco udělat, ale už ho není zase tolik. Dalším novým projektem, který už mají lidé možnost využít, je podcast Ekotoulky.

,,Začali jsme sérií podcastů s úspěšnými účastníky předchozích ročníků. V podcastech Ekotoulky se herečka Tereza Dočkalová ptá na podrobnosti o jejich projektech, co jim účast v soutěži dala a kam se posunuli. Chystáme ale v průběhu celého roku řadu zajímavých kampaní a aktivit na podporu všech těch úžasných nápadů," říká Kristýna Jakšová z agentury Elite. Jedním z nich je například ten, že každý finalista bude mít svého patrona, který bude jeho projekt představovat pro diváky.

V podcastu Ekotoulky si veřejnost může poslechnout už pět rozhovorů se čtyřmi účastníky z minulých let a také s generálním ředitelem společnosti E.ON v České republice Martinem Záklasníkem, který vysvětluje mimo jiné to, proč E.ON soutěž v Česku pořádá. ,,Postupem času chceme přidávat další rozhovory se zajímavými účastníky z minulých let," doplňuje Vladimíra Gláserová. Veřejnost Ekotoulky najde na všech důležitých aplikacích Spotify, Anchor, Breaker, Pocket Casts a záznamy rozhovorů i na youtube.

Na sociálních sítích mohou lidé shlédnout i seriál Fosílie, s.r.o. V něm také herečka Tereza Dočkalová ukazuje, s jakými ekologickými problémy se aktuálně společnost v České republice musí potýkat. I tato videa vznikla ve spolupráci s agenturou Elite.

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů