Čtvrtek, 28. března 2024

Ekoznačka Evropské unie přidává hodnotu a kvalitu

Evropská ekoznačka pro turistické ubytovací služby byla vytvořena za účelem ocenění ubytovacích služeb a pro turisty, kteří respektují životní prostředí. Signalizuje dobrou environmentální výkonnost a potvrzuje přidanou hodnotu pro spotřebitele, vybírající si  tuto lokalitu. Hotely, kempy a další ubytovací podniky nesoucí logo Květiny jsou oficiálně zařazeni mezi ekologicky nejšetrnější ve své lokalitě a mají možnost se dostat do evropské databáze hotelů a kempů.
Ekoznačka Evropské unie přidává hodnotu a kvalitu

Pro koho je ekoznačka určena?

O ekoznačku EU můžete požádat bez ohledu na to, zdali provozujete městský hotel, horskou chatu, penzion, farmu s ubytováním, skupinu hotelů nebo kemp.

 

Čím jsou charakteristické podniky s ekoznačkou?

Tyto vybrané podniky věnují péči životnímu prostředí a zdraví například pomocí:

  • Nízké spotřebě energie a vody
  • Minimální produkci odpadů
  • Možností nabídky regionálních ekologických potravin

 

Ekoznačka Evropské unie nabízí mnoho výhod - namátkou jmenujme tři:

1. Demonstruje Vaši vysokou kvalitu a environmentální výkonnost.

Ekoznačka EU je nejlepší způsob jak informovat Vaše hosty o výsledcích týkajících se environmentálních opatření a zlepšení kvality. Ekoznačka EU je oficiální značka s dobrou pověstí založenou na silných a spolehlivých kritériích. Ekoznačka Evropské unie je garance vysoké environmentální výkonnosti.

 

2. Eko-efektivita pro úspory nákladů

Mnoho environmentálních opatření nabízí přidanou hodnotu k vyrovnání času a úsilí, které jsou požadovány na počátku. Mohou Vám pomoci identifikovat oblasti kde můžete provozovat svoje činnosti efektivněji a zároveň přinášet užitek životnímu prostředí. Zmenšení spotřeby přírodních zdrojů jako jsou energie a voda pomůže snížit náklady.

 

5. Posiluje Vaše marketingové nástroje

Jako ubytovací služba s ekoznačkou máte přednostní přístup k několika marketingovým nástrojům:

  • Používání oficiálního loga ve Vašich reklamních materiálech
  • Marketingový průvodce: úspěšný marketing vyžaduje profesionální práci – průvodce obsahuje praktické rady, typy a kontrolní seznamy.
  • Dále se úsilí marketingového týmu zaměřuje na práci s médii, turistické akce, reklamu, PR opatření, atd. Toto Vám též pomůže ke zlepšení image.

Používání ekoznačky EU vymezuje Váš podnik na evropském trhu jako oficiálně uznaný po celé Evropě.

 

Další informace naleznete na:

www.eco-label-tourism.com, www.europa.eu.int, www.ekoznacka.cz

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů