Hotel Adalbert
Hotel Adalbert byl prvním hotelem v České republice, který získal ekoznačku
Evropské unie a spolu s ní také ekoznačku České republiky. Hlavní výhody
ekoznačky jsou v dobré image, kterou se hotel jakožto uvědomělý v ekologické
problematice prezentuje. Úskalí jsou v prezentaci hotelu jako plnohodnotného
hotelu, u něhož komfort neutrpěl ani při ekologických aktivitách. V současné
době probíhá v hotelu výzkum, který by měl ozřejmit, do jaké míry hosté slyší na
zdůrazňování benefitu ekoznačky.
Hotel Adalbert byl prvním hotelem v České republice, který získal ekoznačku Evropské unie a spolu s ní také ekoznačku České republiky. Hlavní výhody ekoznačky jsou v dobré image, kterou se hotel jakožto uvědomělý v ekologické problematice prezentuje. Úskalí jsou v prezentaci hotelu jako plnohodnotného hotelu, u něhož komfort neutrpěl ani při ekologických aktivitách. V současné době probíhá v hotelu výzkum, který by měl ozřejmit, do jaké míry hosté slyší na zdůrazňování benefitu ekoznačky.
Na ekologické chování hotelu jsou citlivější především klienti ze skandinávských zemí. Přesto je u jejich hostů problém stanovit hlavní důvod k výběru právě hotelu Adalbert, protože hostům nabízí benefitů více. Bohužel trh jako celek zatím příliš neslyší na tento benefit, proto jej hotel zakomponoval mezi ostatní a bere jej jako významný doplněk portfolia služeb.
Největší a nejrozšířenější marketingovou aktivitou spojenou s ekologickou orientací jsou prezentace na internetu (vlastní web), prezentace na jiných serverech, které zajišťují ubytování, dále pak několik málo reklam v médiích a především dobré PR spojené s udělením ekoznačky. Ekoznačku se hotel snaží umístit, kam to jen jde (vizitky, vytištěný účet, potvrzení rezervace, budova hotelu), na všechny tištěné formy reklamy a samozřejmě také přímo na pokoje.
AUTOR: Filip Kühnel
ředitel hotelu Adalbert
Na ekologické chování hotelu jsou citlivější především klienti ze skandinávských zemí. Přesto je u jejich hostů problém stanovit hlavní důvod k výběru právě hotelu Adalbert, protože hostům nabízí benefitů více. Bohužel trh jako celek zatím příliš neslyší na tento benefit, proto jej hotel zakomponoval mezi ostatní a bere jej jako významný doplněk portfolia služeb.
Největší a nejrozšířenější marketingovou aktivitou spojenou s ekologickou orientací jsou prezentace na internetu (vlastní web), prezentace na jiných serverech, které zajišťují ubytování, dále pak několik málo reklam v médiích a především dobré PR spojené s udělením ekoznačky. Ekoznačku se hotel snaží umístit, kam to jen jde (vizitky, vytištěný účet, potvrzení rezervace, budova hotelu), na všechny tištěné formy reklamy a samozřejmě také přímo na pokoje.
AUTOR: Filip Kühnel
ředitel hotelu Adalbert
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích