ČEZ mluví se zákazníky on-line
V uplynulém týdnu zprovoznila společnost ČEZ novou po-dobu firemního webu, která
by měla mj. znamenat snadnější komunikaci se zákazníky. "Dosavadní podoba webu
už nebyla příliš uživatelsky vstřícná, zaměřovala se spíše na kopírování
organizace a struktury samotné společnosti," rekapituluje důvody vedoucí ke
změně Pavel Foršt, web manager ČEZ
V uplynulém týdnu zprovoznila společnost ČEZ novou po-dobu firemního webu, která by měla mj. znamenat snadnější komunikaci se zákazníky. "Dosavadní podoba webu už nebyla příliš uživatelsky vstřícná, zaměřovala se spíše na kopírování organizace a struktury samotné společnosti," rekapituluje důvody vedoucí ke změně Pavel Foršt, web manager ČEZ
Interaktivitou k úsporám
Nový koncept rozčlenil strukturu stránek na základní tematické okruhy (Produkty a služby, Péče a podpora, O společnosti, Elektrárny a životní prostředí, Investo-ři atd.) a snaží se o uživatelsky přívětivější vizualizaci informací a snadnější navigaci. Uživatel se nyní může dostat až na třetí úroveň nabídky prakticky na jedno kliknutí. K informacím je veden i některými interaktivními prvky, např. co se týče proudové hodnoty jističe - pomocí kalkulačky si může rychle vypočítat parametry jističe v bytě potřebné pro volbu produktu z nabídky elektřiny. "Na základě předchozích analýz jsme přistoupili k realizaci projektu letos v květnu. Chceme dosáhnout nejvyšší úrovně on-line komunikace a věříme, že nový web podpoří naše ostatní aktivity, které se aktuálně zaměřují především na podporu úsporného chování spotřebitelů," říká Foršt.
Přestavba za 3 miliony
Do budoucna se v ČEZ hodlají zaměřit na posilování interaktivních prvků, prohloubení povědomí uživatelů o spotřebě elektřiny a v rámci celé Skupiny ČEZ na tzv. multijazyčný koncept stránek. Dodavatelem webu je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Náklady na přestavbu stránek nepřesáhly podle Pavla Foršta 3 miliony korun.
POSVIŤTE SI NA NĚ! ČEZ chce pomocí nového korporátního webu mj. podporovat úsporné chování spotřebitelů.
Interaktivitou k úsporám
Nový koncept rozčlenil strukturu stránek na základní tematické okruhy (Produkty a služby, Péče a podpora, O společnosti, Elektrárny a životní prostředí, Investo-ři atd.) a snaží se o uživatelsky přívětivější vizualizaci informací a snadnější navigaci. Uživatel se nyní může dostat až na třetí úroveň nabídky prakticky na jedno kliknutí. K informacím je veden i některými interaktivními prvky, např. co se týče proudové hodnoty jističe - pomocí kalkulačky si může rychle vypočítat parametry jističe v bytě potřebné pro volbu produktu z nabídky elektřiny. "Na základě předchozích analýz jsme přistoupili k realizaci projektu letos v květnu. Chceme dosáhnout nejvyšší úrovně on-line komunikace a věříme, že nový web podpoří naše ostatní aktivity, které se aktuálně zaměřují především na podporu úsporného chování spotřebitelů," říká Foršt.
Přestavba za 3 miliony
Do budoucna se v ČEZ hodlají zaměřit na posilování interaktivních prvků, prohloubení povědomí uživatelů o spotřebě elektřiny a v rámci celé Skupiny ČEZ na tzv. multijazyčný koncept stránek. Dodavatelem webu je FG Forrest, vizuální styl implementovala agentura Symbio Digital. Náklady na přestavbu stránek nepřesáhly podle Pavla Foršta 3 miliony korun.
POSVIŤTE SI NA NĚ! ČEZ chce pomocí nového korporátního webu mj. podporovat úsporné chování spotřebitelů.
Zdroj:HN
Sdílet článek na sociálních sítích