Rostoucí ceny energií zvyšují zájem spotřebitelů o úsporné výrobky
Rostoucí ceny energií otevřely obchodníkům nový byznys s úspornými výrobky, a v
nabídce obchodních řetězců mají stále větší zastoupení např. spotřebiče s nízkou
spotřebou elektrické energie či výrobky sloužící k úsporám tepla a vody. I když
energeticky úsporné domácí spotřebiče jsou často dražší než výrobky s vyšší
spotřebou, začínají jít v ČR podle obchodníků velmi dobře na odbyt. Podle
průzkumu společnosti Median téměř polovina Čechů vědomě vyhledává výrobky, které
nepoškozují životní prostředí. Vodou a elektrickou energií se cíleně snaží
šetřit 71 % obyvatel ČR, roste např. poptávka po úsporných žárovkách, které ve
srovnání s běžnými umějí uspořit až 80 % elektrické energie a mají desetkrát
delší životnost.
Rostoucí ceny energií otevřely obchodníkům nový byznys s úspornými výrobky, a v nabídce obchodních řetězců mají stále větší zastoupení např. spotřebiče s nízkou spotřebou elektrické energie či výrobky sloužící k úsporám tepla a vody. I když energeticky úsporné domácí spotřebiče jsou často dražší než výrobky s vyšší spotřebou, začínají jít v ČR podle obchodníků velmi dobře na odbyt. Podle průzkumu společnosti Median téměř polovina Čechů vědomě vyhledává výrobky, které nepoškozují životní prostředí. Vodou a elektrickou energií se cíleně snaží šetřit 71 % obyvatel ČR, roste např. poptávka po úsporných žárovkách, které ve srovnání s běžnými umějí uspořit až 80 % elektrické energie a mají desetkrát delší životnost.
"Velké domácí spotřebiče v jiné energetické třídě než A nebo A už ani neprodáváme," uvedl mluvčí sítě Euronics Bohuslav Komín. Na snahu českých domácností uspořit za energie vsadily i elektroprodejny Electro World, které letos výrazně rozšířily nabídku domácích spotřebičů s nízkou spotřebou elektrické energie a vody. "Součástí našich aktivit je také zvýšený důraz na informovanost spotřebitelů, jak energiemi šetřit," říká generální ředitel společnosti Electro World ČR Jiří Klíčník. Podobně postupuje i hobbymarket Baumax, který spustil kampaň, zaměřenou na úspory energií, a výrazně zvýšil nabídku úsporných topných systémů, svítidel, izolačních materiálů či zavlažovacích systémů. Kvůli tomuto projektu zahájil spolupráci s Českou spořitelnou, která jeho zákazníkům nabízí financování energetických úspor.
"Velké domácí spotřebiče v jiné energetické třídě než A nebo A už ani neprodáváme," uvedl mluvčí sítě Euronics Bohuslav Komín. Na snahu českých domácností uspořit za energie vsadily i elektroprodejny Electro World, které letos výrazně rozšířily nabídku domácích spotřebičů s nízkou spotřebou elektrické energie a vody. "Součástí našich aktivit je také zvýšený důraz na informovanost spotřebitelů, jak energiemi šetřit," říká generální ředitel společnosti Electro World ČR Jiří Klíčník. Podobně postupuje i hobbymarket Baumax, který spustil kampaň, zaměřenou na úspory energií, a výrazně zvýšil nabídku úsporných topných systémů, svítidel, izolačních materiálů či zavlažovacích systémů. Kvůli tomuto projektu zahájil spolupráci s Českou spořitelnou, která jeho zákazníkům nabízí financování energetických úspor.
Zdroj:Technik
Sdílet článek na sociálních sítích