Pátek, 19. dubna 2024

Nejčastější formy zadávacích řízení v rámci OPŽP od A do Z

SpolečnostARTEZIS s.r.o. pořádá konzultační seminář 2. listopadu 2010

Nejčastější formy zadávacích řízení v rámci OPŽP od A do Z

Místo konání:
Osadní 26, Praha 7 Holešovice
zasedací místnost, 2. patro

Hlavní otázky semináře:

o Jaké jsou nejčastější typy zadávacích řízení využívaných v OPŽP?
o Jaké jsou hlavní rozdíly v zadávání zakázek podle zákona 137/2006 Sb. a Závazných pokynů pro žadatele a příjemce podpory z OPŽP?
o Čeho se vyvarovat a na co brát zvláštní zřetel při psaní zadávací dokumentace?
o Jak má probíhat vybrané zadávací řízení a co dělat, abychom předešli zbytečným komplikacím?
o Jaké dokumenty jsou třeba pro zdárné dokončení řízení a kontrolu ze strany SFŽP?

PROGRAM SEMINÁŘE


"Nejčastější formy zadávacích řízení v rámci OPŽP od A do Z", konaného 2. listopadu 2010 v Praze 7 Holešovicích

9:15 - 9:30 Prezence účastníků
9:30 - 11:00 o Úvod do problematiky zadávání veřejných zakázek a jejich místo v rámci administrace grantu
o Typy veřejných zakázek a jejich zadávání dle Závazných pokynů pro žadatele a příjemce podpory z OPŽP
o Nejčastější problémy při zadávání zakázek dle Závazných pokynů pro žadatele a příjemce podpory z OPŽP
11:00 - 11:15 Přestávka na kávu
11:15 - 13:00 o Typy veřejných zakázek dle zákona 137/2006 Sb. a jejich zadávání
o Nejčastější problémy při zadávání zakázek dle zákona 137/2006 Sb.
o Dokumenty nutné pro doložení správného průběhu zadávacího řízení podle zákona 137/2006 Sb. a dokumenty požadované ze strany SFŽP

  • Pracovní materiály semináře obdrží účastníci při prezenci
  • Diskuse je otevřená dalším aktuálním otázkám na základě vašich požadavků, které, prosím, zašlete e-mailem. Zaslání dotazů a námětů na doplnění témat programu v předstihu umožní lektorům připravit se předem a zahrnout vaše podněty do prezentací.
  • Seminář se koná v zasedací místnosti, v 2. patře areálu Osadní 26, Praha 7. Další informace k semináři rádi zodpoví odborný a organizační garanti semináře (kontakt viz níže).
  • Pokud na seminář přijedete vozem, počítejte se zhoršenými možnostmi parkování na Praze 7. Doporučujeme využít placené parkování na parkovišti v Holešovické tržnici (vjezd z Jateční ulice, příjezd z Argentinské), nebo v Dělnické ulici (příjezd z Argentinské).


Odborný garant semináře: Mgr. Daniel Kulhavý
e-mail: kulhavy@artezis.cz, tel.: 725 043 972

Organizační garant: Ing. Marie Hudcová
e-mail: hudcova@artezis.cz, tel.: 220 800 740; fax: 220 800 711

Sdílet článek na sociálních sítích

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
Ekolamp - zpětný odběr světelných zdrojů
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
ELKOPLAST CZ, s.r.o. - česká rodinná výrobní společnost která působí především v oblasti odpadového hospodářství a hospodaření s vodou
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů