Deset let společného závodění: DHL a Formule E uzavírají sezónu v Londýně
DHL, oficiální zakládající a logistický partner Formule E, slaví desátý rok
společného závodění a přinesla mistrovství světa ABB FIA Formule E do Londýna na
poslední etapu sezóny 2023/24. DHL je nedílnou součástí prvního světového
šampionátu v čistě elektrickém motorsportu od jeho založení v roce 2013 a
zahajovacího závodu v Pekingu v roce 2014. Doposud šampionát nabídl 132 závodů
ve 33 městech ve 24 zemích. S využitím 40 let zkušeností z globálního
motorsportu sehrála společnost DHL klíčovou roli v přiblížení šampionátu 400
milionům fanoušků po celém světě, což jim umožnilo užít si vzrušení z Formule E
a zároveň prosazovat poselství udržitelnosti.
DHL, oficiální zakládající a logistický partner Formule E, slaví desátý rok společného závodění a přinesla mistrovství světa ABB FIA Formule E do Londýna na poslední etapu sezóny 2023/24. DHL je nedílnou součástí prvního světového šampionátu v čistě elektrickém motorsportu od jeho založení v roce 2013 a zahajovacího závodu v Pekingu v roce 2014. Doposud šampionát nabídl 132 závodů ve 33 městech ve 24 zemích. S využitím 40 let zkušeností z globálního motorsportu sehrála společnost DHL klíčovou roli v přiblížení šampionátu 400 milionům fanoušků po celém světě, což jim umožnilo užít si vzrušení z Formule E a zároveň prosazovat poselství udržitelnosti.
U příležitosti tohoto milníku Formule E předala společnosti DHL vůz Gen 1 vyzdobený na zakázku barvami DHL. Design představuje abstraktní červené linie odrážející ikonický branding DHL spolu se zeleným listem symbolizujícím udržitelnost. Vůz obklopuje text popisující klíčové milníky partnerství, což ukazuje příspěvek DHL k motoristickému sportu a realizaci globálních závodů.
Arjan Sissing, vedoucí globálního brand marketingu skupiny DHL Group, říká: ,,Připojení k Formuli E ve fázi konceptu rok před úvodním závodem a nyní společné oslavy 10 sezón závodů Formule E v Londýně představují významný milník. Pokrok za poslední desetiletí byl neuvěřitelný - od rostoucí základny fanoušků a inovací automobilů až po stále udržitelnější praxi tohoto sportu. Jsme hrdí na to, že jsme byli zakládajícím partnerem a vidíme, že tento sport vzkvétá, a přitom zůstáváme věrní našemu závazku vytvářet udržitelnou budoucnost pro tento sport a logistiku motorsportu."
Londýnská E-Prix 2024, která se konala 20. a 21. července, uzavřela 10. sezónu, během níž DHL najezdila přes 98 000 kilometrů a zajistila 16 závodů v 10 ikonických městech. Tato rozsáhlá cesta zahrnovala na jeden závod přepravu přibližně 400 metrických tun klíčového nákladu, včetně závodních vozů, baterií, nabíjecích jednotek, vysílacího zařízení a také marketingových a pohostinských materiálů.
Julia Pallé, viceprezidentka pro udržitelnost Formule E, dodává: ,,Vzhledem k tomu, že jsem během posledních 11 let osobně spolupracovala s DHL na realizaci 10 závodních sezón, jsem byla přímým svědkem mimořádného úsilí a inovací, abychom zajistili náš šampionát co nejudržitelněji. Když se při tomto důležitém milníku ohlédnu zpět, DHL byla v popředí vývoje nových technologií, systémů a infrastruktury, aby byla neustále průkopníkem špičkových řešení, která jsou přínosem nejen pro Formuli E, ale i pro její širší logistický řetězec. Nemůžu se dočkat, až budeme pokračovat ve spolupráci a budeme stále v čele udržitelných logistických řešení nové generace."
Jako průkopník v ekologické logistice byla DHL Group první logistickou společností, která si stanovila měřitelný cíl uhlíkové účinnosti: do roku 2020 zvýšit efektivitu o 30 % ve srovnání s úrovněmi z roku 2007. Tento cíl byl splněn o čtyři roky dříve, než bylo plánováno, v roce 2016. V roce 2017 se DHL Group zavázala k ještě většímu cíli udržitelnosti: dosáhnout čistě nulových emisí do roku 2050. V rámci tohoto plánu udržitelnosti stanoveného v roce 2021 se skupina zavázala snížit emise skleníkových plynů pod 29 milionů metrických tun do roku 2030. To zahrnuje elektrifikaci 60 % flotily na poslední míli a 30% využití udržitelného paliva v letecké, námořní a silniční nákladní dopravě.
Sdílet článek na sociálních sítích