E.ON v číslech - 29
29 poboček pro své zákazníky provozuje po celém Česku společnost E.ON. Ty nyní postupně modernizuje a zároveň se tak snaží přiblížit stále více svým klientům.
Svou novou, největší tuzemskou pobočku slavnostně E.ON otevírá 30. září 2024 v administrativním komplexu Rustonka v pražském Karlíně a zve širokou veřejnost. Od 15 do 17 hodin si zákazníci užijí příjemné odpoledne. Osvěžit se mohou na baru speciálními E.ON signature drinky, uvidí zábavnou akrobatickou show, vyzkoušejí technologické novinky ze světa umělé inteligence a virtuální reality. Užijí si i předváděcí jízdy s elektromobily KIA.
Nová pobočka je situována na strategickém místě, které je dobře dopravně dostupné jak pěšky, tak na kole, veřejnou dopravou, ale i autem. Lidé zde mohou vyřešit své požadavky týkající se jejich dodávek elektrické energie a plynu. Pomoc zde najdou ti, kteří budou chtít přejít k E.ONu jako novému dodavateli a k dispozici jsou zde i konzultanti, kteří klientům poradí i s energetickými řešeními pro jejich domácnost, jako jsou fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla nebo dobíjecí wallboxy pro elektromobily.
E.ON začal své pobočky rekonstruovat vloni. Nejdříve přišla na řadu místa v Břeclavi a Zlíně, potom následovaly pobočky například ve Frýdku-Místku, Ostravě, Znojmě, Uherském Hradišti, anebo právě v Praze. Všechny mají sjednocený moderní design, zákazníci zde naleznou větší komfort, anebo si vyzkouší interaktivní technologie.
Klienti oceňují zejména širokou síť poboček. A zájem o ně dokazují i data E.ONu. Pro srovnání, jen od června do konce srpna, je navštívilo za měsíc průměrně 6 000 zákazníků, se kterými řešili konzultanti společnosti dohromady přes 30 500 požadavků. Nejčastěji pak zákazníci na pobočkách řeší složitější požadavky, jako jsou přepisy smluv, technické problémy, anebo přechod od jiného dodavatele k E.ONu..