Krátce - různé
Coca-Cola, k jejímž tradičním symbolům patří mimo jiné animovaní lední medvědi, chystá osmnáctiměsíční kampaň, v níž se mnohem víc zaměří na jejich skutečné protějšky. Současně se zavázala podpořit několika miliony dolarů projekty Světového fondu na ochranu přírody, jejichž cílem je uchování současných počtů ledních medvědů. Největší polární šelmy se objevily v její tiskové inzerci poprvé v roce 1922 ve Francii. Masově je nasadila od roku 1993, kdy se staly hlavními hrdiny jejích globálních spotů.
Zatímco v zahraničí Volkswagen se svojí ekologickou značkou Blue Motion lidi aktivuje "teorií hry", české zastoupení se spokojí s klasickou kampaní. Od začátku listopadu bude k vidění mj. minutový TV spot. Netradiční byl nicméně její začátek 24. října, kdy se na vodní stěnu na Vltavě promítaly přírodní výjevy a také logo značky. Zároveň Volkswagen přebalil deník Metro, nasadil TV spot a bannery.
Mezinárodní výstava AGROTICA 2012
Ve dnech 1.- 5. února 2012 proběhne již 24. ročník mezinárodního veletrhu zemědělských strojů, zařízení a technologií AGROTICA 2012.
Veletrh se koná jednou za dva roky v řecké Thessaloniki a je největší svého druhu v jihovýchodní Evropě (přibližně 1400 vystavovatelů z více než 30 zemí světa). Představuje ideální místo setkání odborníků z oblasti zemědělství, kteří zde prezentují nejnovější zemědělské stroje, zařízení a technologie.
Zúčastněte se i vy jednoho z nejnavštěvovanějších oborových veletrhů a využijte této příležitosti k prezentaci svých výrobků či služeb, ke zmapování řeckého trhu a v neposlední řadě k navázání cenných obchodních kontaktů.
www.mzv.cz
Ministr životního prostředí Tomáš Chalupa vysadil v Mladé Boleslavi lípu, a připojil se tak k pokusu o rekord v počtu účastníků a vysazených stromů za jeden den. Do historicky prvního pokusu o tento český rekord se přihlásilo 3 041 lidí z celé republiky, díky kterým bude vysazeno 5 562 nových stromů nejrůznějších druhů. Akce, kterou pořádala Nadace Partnerství, měla za cíl připomenout důležitost a význam stromů v přírodě.