Plán mobility aneb proč sledovat cestu zaměstnance do práce
27.5.2014
Seminář, školení
Byznys pro společnost pořádá ve spolupráci s Nadací Partnerství seminář věnovaný managementu mobility. Na semináři představíme zkušenosti s realizací nejefektivnějších opatření jako například carpooling, bike sharing, či motivační kampaně pro zaměstnance. Dozvíte se, co to znamená strategie managementu mobility, co je to plán mobility a jak a proč tento přístup zavádět. Ukážeme i způsoby jak v této oblastispolupracovat s městy.
Program:
9:30 - 9:40 Představení programu
Michal Veselý, ředitel rozvoje Nadace Partnerství
9:40 - 10:05 Management mobility
Markéta Fuchsová, projektová manažerka mobility, Nadace Partnerství
10:05 - 10:30 Firmy řeší mobilitu společně - příklad z Technologického parku Brno
Petr Šmíd, projektový manažer mobility, Nadace Partnerství
10:30- 10:55 Carpooling v IBM. Jak nám funguje a co nám přináší?
Martin Humpola, Site manager, IBM DC CE Brno
Aleš Boček, spolumajitel Djengo, řešení pro spolujízdu pro vaši společnost
10:55- 11:05 Přestávka na kávu
11:05 - 11:30 Na kole do práce
Soňa Koudarová, Group Operations Manager, Y Soft Corporation
Daniel Mourek, Vice President, European Cylist's Federation
11:30 - 12:00 Diskuze
Moderátor: Michal Veselý
Termín konání: 27. května 2014, 9:30 - 12:00
Místo konání: MOSAIC HOUSE s.r.o, Odborů 278/4, - 120 00 Praha 2
Přihlašovat na seminář se můžete na info@byznysprospolečnost.cz
Seminář je určen pro zejména pro facility manažery, HR a CSR manažerya další zástupce firem.
Seminář je zdarma pro členy platformy Byznys pro společnost. Ostatní hradí příspěvek na konání semináře ve výši 400,- Kč.
Ochutnávka k tématu:
5 dobrých důvodů, proč mít plán mobility:
- Ušetříte - např. za výstavbu či pronájem a údržbu parkovacích stání nebo za provoz vozového parku.
- Zlepšíte dostupnost pro zaměstnance.
- Zlepšíte bezpečnost, zdraví a kondici zaměstnanců.
- Zvýšíte spokojenost zaměstnanců (méně stresu během dojíždění, finanční úspory na cestovném, zvýhodněné podmínky pro parkování atd.).
- Zlepšíte image podniku: vaše společnost je odpovědná vůči životnímu prostředí a okolnímu světu a nabízí zázemí pro alternativní způsoby dopravy.