WEBINÁŘ: Efektivní práce při tvorbě partnerských sestav a uživatelských přehledů v IS ENVITA
31.1.2024
Seminář, školení
Obsah:
- modul PARTNERSKÉ SESTAVY - Úvod do problematiky
- základní pravidla pro správné a efektivní sdílení informací se svými partnerskými subjekty
- princip vzniku dat pro partnerské sestavy z průběžné evidence odpadů
- popis dostupných partnerských sestav a dalších možností
- AUTOMATIZACE procesu vytváření partnerských sestav pomocí jednoho tlačítka
- nastavení a konfigurace funkce pro vytváření e-mailových zpráv
- rychlý a jednoduchý postup pro odesílání partnerských sestav prostřednictvím el. pošty
- modul UŽIVATELSKÉ PŘEHLEDY - Úvod do problematiky
- základní informace k modulu uživatelských přehledů v IS ENVITA
- krok za krokem v procesu sestavení uživatelského přehledu (odpady, subjekty)
- možné datové výstupy
- ulehčení práce s uživatelskými přehledy
- představení možností sdílení uživatelských přehledů mezi uživateli IS ENVITA
- odpovědi na otázky a diskuse
- účastníci mohou pokládat otázky a diskutovat o svých konkrétních potřebách
- možnost konzultace se specialistou na IS ENVITA
Upozornění:
Webinář není obdobou iKURZU a tudíž k němu neposkytujeme osvědčení o jeho absolvování ani prezentační materiály. Jedná se o interaktivní formu vzdělávání související s užíváním INISOFTware.
Organizace:
Webinář proběhne v časovém rozmezí od 10:00 do 11:30. Každý přihlášený účastník obdrží odkaz a instrukce pro připojení k webináři. Obrázkový návod a minimální technické požadavky naleznete zde.
Místo konání akce:
online
Adresa konání akce:
online
Kontakt:
Mgr. Marek Fiegr
Email:
Telefon:
485 102 698