CENIA nabízí novou pozici - asistent/asistentka ředitele
Co bude Vaší pracovní náplní:
Co bude Vaší pracovní náplní:
- organizování práce a koordinace činnosti sekretariátu a běžná administrativní agenda sekretariátu ředitele
- organizování schůzek a jednání ředitele a společenský servis k akcím a návštěvám ředitele
- rezervace zasedacích místností pro CENIA
- registrování a uveřejňování smluv a objednávek
- zpracování došlé a odesílané pošty ředitele a kanceláře ředitele v elektronické spisové službě
- agenda zahraničních cest pracovníků CENIA
- vedení evidence a ukládání dokumentů (např. smlouvy, zápisy z kontrol, základní dokumenty a řídicí dokumenty CENIA)
- pořizování písemných záznamů z porad a jednání
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici min. 2 roky
- znalost spisové agendy vč. el. spisové služby
- uživatelská úroveň práce s PC (Word, Excel, PowerPoint,...)
- samostatný, odpovědný a proaktivní přístup
- kreativní přístup k práci, zájem o sebevzdělávání, ochota učit se nové věci
- schopnost práce v týmu
- dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti, výborný písemný projev
- časová flexibilita
- znalost anglického jazyka výhodou
Nabízíme:
- plný pracovní úvazek
- nástup možný ihned
- zaměstnanecké benefity: pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, stravenky
- odměňování podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a zákoníku práce č. 262/2006 Sb. osobní ohodnocení
- mimořádné mzdové ocenění za splnění plánovaných úkolů
- 3 dny zdravotního volna
- pracoviště - Praha 10
Pro více informací kontaktujte prosím:
Mgr. Ilona Pilčíková, ilona.pilcikova@cenia.cz, Tel.: 267 125 340
Svůj životopis prosím posílejte na e-mail: ilona.pilcikova@cenia.cz
Sdílet článek na sociálních sítích