Vítězem druhého ročníku soutěže Navrhni projekt se stal projekt Interaktivní Šumava pro všechny
Ve druhém ročníku soutěže Navrhni projekt zvítězil návrh mobilní aplikace
"Interaktivní Šumava pro všechny", který vymysleli Dominik Předota a Nikola
Frühaufová z Gymnázia ve Vimperku. Přízeň poroty si získali ukázkou již hotové
aplikace, která návštěvníkům národního parku pomůže s vyhledáním tras, nabídne
informace o zajímavých místech či lyžařských areálech.
Ve druhém ročníku soutěže Navrhni projekt zvítězil návrh mobilní aplikace "Interaktivní Šumava pro všechny", který vymysleli Dominik Předota a Nikola Frühaufová z Gymnázia ve Vimperku. Přízeň poroty si získali ukázkou již hotové aplikace, která návštěvníkům národního parku pomůže s vyhledáním tras, nabídne informace o zajímavých místech či lyžařských areálech.
Aplikaci vedle turistů využijí také příznivci geocachingu či školy v přírodě, pro které jsou určeny zajímavé vzdělávací programy. "Realizace takového projektu by představovala první ucelenou informační službu, která v rámci jedné aplikace nabídne vedle klasického informačního kanálu také možnost vzdělávat se a skutečně naplno poznat Šumavu," ocenil vítězný projekt při slavnostním vyhlášení první náměstek ministra po místní rozvoj Daniel Braun, který návrh označil za průlomový.Na druhém místě se umístil tým studentů Gymnázia Benešov s návrhem rekonstrukce autobusového nádraží. Jako třetí nejlepší projekt na celostátní úrovni porota ocenila návrh infomační kampaně o možnostech zlepšení kvality ovzduší na Opavsku, který vytvořil tým studentů Slezského gymnázia. Ti dnes tento projekt představili také divákům v pořadu Dobré ráno s Českou televizí.
Výhercům gratulujeme a spolu s Vámi se těšíme na třetí ročník soutěže, který odstartuje 1. září 2014.
Sdílet článek na sociálních sítích