McDonald's začal zelenat
Proměna image řetězce v Česku má skončit v roce 2013. Náklady se vyšplhají do milionů korun.
Sedmdesát let tradice bere zasvé. Tradiční červeno-žlutá kombinace, ve které září hlavní hvězda klauna Ronalda, mizí z největšího řetězce rychlého občerstvení. I do tuzemska se už vkrádá ohlašovaná změna u řetězce restaurací rychlého občerstvení McDonald's. Logo zezelená, jen >>žluté M>Náklady na McDrive vycházejí zhruba na 900 tisíc korun, fasáda se počítá kolem dvou milionů,>Ty už budou zelené, další změny proběhnou při rekonstrukcích,>Přechod od původně červené k zelené a hnědé je také motivován snahou o snížení agresivity použitých barev. Obavy ze ztráty image či jedné z marketingově nejlepších barevných kombinací se nebojíme,>I oni musejí ukázat, že jdou s dobou "štíhlých" a sázejí na ekologii, bio a udržitelný rozvoj. Musejí mít budoucnost "jiné restaurace",