E.ON v číslech - 49,5 %
49,5 % - o tolik stoupl během dvou let počet samoodečtů, které provedli
zákazníci E.ONu pomocí online portálu a mobilní aplikace Energie24.
49,5 % - o tolik stoupl během dvou let počet samoodečtů, které provedli zákazníci E.ONu pomocí online portálu a mobilní aplikace Energie24.
|
Samoodečty patří mezi nejvyužívanější funkcionalitu služby Energie24, a jak potvrzují data E.ONu, jejich obliba mezi zákazníky každoročně stoupá. Zatímco v roce 2022 jich bylo jen 95 348 klientů, předloni 178 306 a vloni dokonce 188 978. Uživatelé mohou v mobilní aplikaci elektroměr jednoduše vyfotit, a všechny potřebné údaje se automaticky načtou, anebo mohou stav elektroměru zadat ručně, jak ze smartphonu, tak z počítače v online portálu Energie24.
Zákazníci mohou poslat během roku deset kontrolních samoodečtů a jeden navíc na začátku kalendářního roku. A právě v lednu bývá každoročně možnost samoodečtů využívána klienty nejvíce, kvůli koncové spotřebě za kalendářní rok. Vloni pak E.ON evidoval zvýšený zájem o samoodečty i v dubnu, září a říjnu, kdy společnost zlevňovala ceny energií a zákazníci tak zjišťovali aktuální spotřebu. Samoodečtem se nijak nemění smlouva ani zálohy. Je vždy kontrolní, a zálohy se mění až při řádném ročním zúčtování.
Aby E.ON klientům stav k přelomu roku zaevidoval, je nutné dodržet termíny. Pro ty, kteří mají své odběrné místo na distribučním území EG.D, platí mezní termín 29. ledna 2025. Z ostatních distribučních území musí samoodečet dorazit do 27. ledna 2025.
|
Sdílet článek na sociálních sítích