L'Oréal Groupe získala již po deváté za sebou trojité A od CDP
L'Oréal Groupe získala již po deváté za sebou trojité "A" od CDP, což potvrzuje
její vedoucí postavení a transparentnost v oblasti klimatu, lesů a vodního
hospodářství.
L'Oréal Groupe získala již po deváté za sebou trojité "A" od CDP, což potvrzuje její vedoucí postavení a transparentnost v oblasti klimatu, lesů a vodního hospodářství.
Clichy, 25. února 2025 - Společnost L'Oréal Groupe získala od globální neziskové organizace CDP ocenění za své vedoucí postavení v oblasti korporátní transparentnosti a výsledky v boji proti klimatickým změnám, ochraně lesů a vodních zdrojů. Již po deváté se tak zařadila na prestižní seznam ,,A".
Skupina L'Oréal Groupe si toto ocenění udržela jako jediná již devátým rokem po sobě. Mezi klíčové úspěchy patří dosažení 91% podílu obnovitelných zdrojů energie v provozovnách skupiny[1] , snížení odběru vody v továrnách a distribučních centrech o 54 % na jeden hotový produkt[2] a dosažení 93% podílu bio ingrediencí z udržitelných zdrojů s možností vysledování původu v recepturách produktů[3].
,,Získání devátého trojitého 'A' od CDP v řadě svědčí o neochvějném závazku našich týmů a hluboké integraci udržitelnosti do našeho obchodního modelu. Jsme na toto pokračující uznání hrdí," uvedl Nicolas Hieronimus, CEO skupiny L'Oréal Groupe. ,,Toto ocenění nejen potvrzuje naše velké pokroky, ale také posiluje naši odpovědnost za úsilí o udržitelnější budoucnost," dodala Ezgi Barcenas, ředitelka pro korporátní odpovědnost skupiny L'Oréal Groupe. ,,Jsme motivováni naléhavostí a rozsahem výzev, kterým naše planeta čelí, a nadále se zavazujeme k transparentní a společné práci s cílem dosáhnout smysluplné transformace v celém našem hodnotovém řetězci."
CDP, plně v souladu s Taskforce for Climate Related Financial Disclosure (TCFD), spravuje největší světovou environmentální databázi a její hodnocení jsou široce využívána k usměrňování investičních a nákupních rozhodnutí směrem k bezuhlíkové, udržitelné a odolné ekonomice.
CDP používá podrobnou a nezávislou metodiku k hodnocení těchto společností a přiděluje jim skóre od A do D na základě komplexnosti zveřejňovaných informací, povědomí o environmentálních rizicích a jejich řízení a prokázání osvědčených postupů spojených s environmentálním leadershipem jako je stanovování ambiciózních a smysluplných cílů.
,,Jako zakladatel environmentálního reportingu se CDP věnuje budování světa, kde jsou lidé, planeta a zisk skutečně v rovnováze. Velmi si vážíme podpory společnosti L'Oréal Group v našem úsilí o průkopnictví v oblasti transparentnosti a posilování environmentálních aktivit podniků," uvedl Simon Fischweicher, provozní ředitel CDP. ,,Transparentnost podněcuje kroky na všech úrovních. Do dvou let od žádosti investora společnosti, které zveřejňují informace prostřednictvím CDP, sníží své přímé emise o 7-10 %. Zveřejňování informací je mnohem více než jen zaškrtnutí políčka. Je to nástroj, který umožňuje jasně vidět, rozhodně jednat a vytvářet změny. Pokud chceme vyřešit environmentální krizi, musí být data ze zveřejňovaných informací nástrojem, který má ve své výbavě každá organizace - velká i malá. Klíčem je transparentní zveřejňování informací, což znamená, že tento závazek společnosti L'Oréal Groupe je nyní důležitější než kdy jindy. S podporou společnosti L'Oréal Groupe můžeme shromažďovat data potřebná k získání nových informací, které vám umožní činit rozhodnutí prospěšná pro Zemi a chránit budoucí generace."
-------------------------------
[1] Provozovaná místa - továrny, distribuční centra, výzkumná střediska a administrativní místa - s výjimkou bezpečnostních a zabezpečovacích zařízení, na konci roku 2023
[2] Na konci roku 2023, od roku 2005
[3] 2023
Sdílet článek na sociálních sítích