Co nabízí portál Energie 24 pro podnikatele
Portál Energie24 umožňuje zákazníkům E.ON nejen sledovat spotřebu elektřiny a stav svého odběrného místa, ale i snadno měnit parametry smlouvy a sjednávat nové služby. Podnikatelé často využívají třeba k hromadným odečtům. Podívejme se na portál Energie24 podrobněji.
Někdy se stane, že potřebujete aktualizovat parametry své smlouvy, změnit výši záloh, udělat samoodečet nebo hromadný odečet více elektroměrů. A právě s tím vám pomáhá náš zákaznický portál Energie24. Spoustu běžných požadavků i administrativních úkonů spojených s odběrnými místy lze totiž nejrychleji vyřešit online.
A podnikatelé - na to slyší. "Zákaznický portál dnes využívá téměř 70 % našich zákazníků z řad podnikatelů. Za poslední rok přibylo 1969 nových uživatelů a průměrně každý zákazník využil aplikaci více než dvanáctkrát ročně," informuje Jiří Svoboda Vedoucí B2B Centra ze společnosti E.ON.
Jednou se základních funkcí je poskytování informací. U každého místa spotřeby vidíte mimo jiné také historii plateb, parametry smlouvy, sjednané služby a přehledný vývoj historii spotřeby elektřiny ve vysokém a nízkém tarifu. Najdete zde rovněž údaje o posledním odečtu, časy platnosti nízkého tarifu a informace o případných poruchách a odstávkách. Platební doklady, kopie smluv a mnoho dalšího.
Portál ale slouží také k obsluze zákazníků. Umožňuje zadávat třeba požadavky na změny smlouvy nebo si spočítat odhad vyúčtování. "S portálem snadno provedete většinu běžných změn, které jako zákazník čas od času potřebujete. Podnikatelé nejvíce využívají možnost zadání hromadného odečtu," popisuje Jiří Svoboda Vedoucí B2B Centra z E.ONu. A doplnil, že přes tuto funkci bylo v roce 2023 zadáno 7 743 odečtů od 970 zákazníků.
Portál Energie24 vám dokáže výrazně usnadnit hromadný odečet elektroměrů. Jak na to?
Hromadný odečet takto provedete v rámci jedné návštěvy portálu. Velkou výhodou tohoto postupu je úspora času.
Oblíbenou funkcí mezi našimi zákazníky je stažení platebního dokladu. Zákazníci nás často oslovují s otázkou týkající se typu dokladu, který potřebují - zda se jedná o Platební kalendář nebo Daňový doklad. Tuto informaci mohou snadno zjistit přímo na zaslaném dokladu nebo pohodlně ověřit v příslušné sekci Energie24 (viz obrázek níže).
Tímto způsobem jsme zákazníkům ulehčili identifikaci požadovaného dokladu a umožnili jim efektivní správu svých plateb. Výhodou služby je rovněž to, že veškeré potřebné doklady jsou vždy snadno dostupné na jednom místě v sekci Platební doklady, což zákazníkům ušetří starosti se skladováním a organizací dokumentů ve složkách jejich počítače. Díky této praktické možnosti nemusíte své doklady už nikdy hledat mezi soubory v počítači.
Zákazníkům se někdy stává, že se jim nedaří přihlásit se do Energie24, i když mají platné přihlašovací údaje. Je to obvykle tím, že v E.ONu máme dva zákaznické portály, které lidé zaměňují - jeden pro domácnosti a jeden pro firemní zákazníky. Doporučujeme si přístup do Energie24 pro podnikatele uložit třeba do záložek ve vašem internetovém prohlížeči.
Kdo by si tolik hesel pamatoval, že? Pokud heslo zapomenete, nic vážného se nestalo. Při přihlašování stačí kliknout na odkaz "Zapomněli jste heslo?". Na váš email, který jste si v portálu zaregistrovali, vám poté přijde odkaz pro nastavení nového hesla. Kdykoli po přihlášení můžete své heslo změnit - kliknutím na vaše jméno v horní liště stránky.
Chtěli jste se na něco podívat a nenašli jste správnou cestu? Můžete nám napsat nebo zavolat, ale mnohem rychlejší a pohodlnější pro vás bude nahlédnout do našich přehledných a podrobných návodů.
Rádi byste si k firemnímu účtu přidali i svůj dům, byt nebo chatu? To si bohužel sami nenastavíte, ale pracovníci naší Business linky vám s tím rádi pomohou. Do emailu uveďte údaje k zákazníkovi, kterého chcete přidat: číslo zákazníka (10 čísel, začíná 5) nebo IČ a e-mail, pod kterým se teď do portálu přihlašujete.
Pokud jste portál Energie24 ještě nezačali používat, správná chvíle nastala právě teď. Registrujte se do Energie 24.