Boj o zákazníka v energetice

15.4.2014

Seminář, školení

Jak vyřešit krizovou situaci, když zákazník ode mě odchází ke konkurenci nebo se chce odpojit od CZT? Co v takové chvíli nejlépe udělat? Je vše ztraceno? Jak dlouhodobě pracovat se zákazníkem, aby neměl potřebu se odpojit od CZT nebo přejít ke konkurenčnímu dodavateli energií.

Místo konání akce:
Hradec Králové
Adresa konání akce:
Kongresové centrum Aldis
Kontakt:
Email:
Telefon:
duben 2015
po
út
st
čt
so
ne
1
2
3
7
8
9
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
28
29
30
1
2
3

Partneři

Asekol - zpětný odběr vysloužilého elektrozařízení
ELEKTROWIN - kolektivní systém svetelné zdroje, elektronická zařízení
EKO-KOM - systém sběru a recyklace obalových odpadů
INISOFT - software pro odpady a životní prostředí
NEVAJGLUJ a.s. - kolektivní systém pro plnění povinností pro tabákové výrobky s filtry a filtry uváděné na trh pro použití v kombinaci s tabákovými výrobky
E.ON Energy Globe oceňuje projekty a nápady, které pomáhají šetřit přírodu a energii
Ukliďme Česko - dobrovolnické úklidy
Kam s ním? - snadné a rychlé vyhledání míst ve vašem okolí, kde se můžete legálně zbavit nechtěných věcí a odpadů