Krátce - různé
Negativní odezvy zákazníků jsou efektivnějším prodejním nástrojem než ty pozitivní, přednesl Don Peppers, zakladatel PeppersyRogers, na mezinárodním summitu Social marketing & iCommerce v Monte Carlu. Negativní reakce na webové stránce produktu mají podle něho ve skutečnosti vyšší vliv na prodejnost než ty pozitivní, neboť je zde větší autenticita. Strach by firmám proto neměl bránit v tom, aby umožňovaly zákazníkům vyjádřit své názory a reakce na jejich produkty, tvrdí Peppers. V souvislosti s přítomností firem na sociálních sítích proto kritizoval způsob řešení a přístup Nestlé k vlně kritiky a kontroverzní kampani iniciované sdružením Greenpeace, když mazalo všechny negativní reakce.
Značka oblečení Timberland se rozhodla využít hudebních festivalů a posílit tak svůj vztah se spotřebiteli. Na britských festivalech Timberland vytvořil kemp, který spotřebitelům představuje zdroje obnovitelné energie, čímž chce zájemcům představit svůj kladný vztah k životnímu prostředí. Návštěvníci festivalu si tak mohou například vyzkoušet namixovat smoothie pomocí šlapání na kole. Odměnou je spotřebitelům právě vlastnoručně vyrobená smoothie nebo horký nápoj. Ve Velké Británii stoupl počet hudebních festivalů za poslední roky o 70 %, čehož se snaží využít některé značky a na festivalech zkouší neotřelé marketingové aktivity.
Všechny CSR aktivity na jednom místě. To je vize společnosti Vodafone, která dnes spustí facebookové stránky, na nichž umístí všechny své programy společenské odpovědnosti. Dobromat bude zábavnou a interaktivní formou informovat o možnostech, jak se zapojit do dobrovolných projektů v oblasti životního prostředí a charity. Aplikaci pro Vodafone vytvořila agentura Mather Advertures.
Společnost Strojírny Třinec vyrobila pro mistrovský hokejový klub Oceláři Třinec novou elektrickou rolbu. Postupně by měla nahradit dvě starší rolby s plynovým pohonem. Její provoz proto bude ekologičtější.
Každý měsíc se bude nad problémem znečištěného ovzduší v Moravskoslezském kraji scházet pracovní skupina zástupců místní samosprávy v čele s ministrem životního prostředí Tomášem Chalupou (ODS).
"Budou navrhovat opatření ke snižování úrovně znečištění ovzduší v Moravskoslezském kraji, hledat způsoby, jak čerpat finanční prostředky z evropských i národních fondů v této oblasti a v neposlední řadě podporovat vědu, výzkum a osvětu," sdělila ČTK mluvčí havířovského magistrátu Eva Wojnarová. Skupinu ministerstvo zřídilo na základě Akčního plánu pro Moravskoslezský kraj na rok 2011, doplnila mluvčí ministerstva Michaela Jendeková.